• خانه
  • اجاره دستگاه زردی نوزاد از پرطرفدارترین روش های درمان زردی

اجاره دستگاه زردی نوزاد از پرطرفدارترین روش های درمان زردی

اجاره دستگاه زردی شکن نوزاد (دستگاه فتوتراپی) پرطرفدارترین سرویس ماست.

اولین و مهم ترین روش درمان زردی در نوزاد اجاره دستگاه زردی شکن نوزاد است.

درمان زردی در نوزادان

  • دارای طول درمان کوتاه مدت
  • و کاملا برگشت ناپذیر

می باشد.

از این رو  خرید دستگاه زردی نوزاد چندان راه درست و منطقی به نظر نمی رسد.  با اجاره دستگاه زردی شکن نوزاد، والدین می توانند با هزینه ای بسیار کمتر و  بهره مندی از خدمات رایگان مانند نصب دستگاه فتوتراپی در منزل، آموزش استفاده و جمع آوری دستگاه استفاده کرده در هزینه های درمان صرفه جویی نمایند و همچنین یک راه درمانی سریع و آسان را نیز تجربه کرده و از آن لذت ببرند.

اجاره دستگاه زردی شکن نوزاد متداول ترین راهکار برای درمان نوزادانی است که مبتلا به زردی پس از تولد می باشند. استفاده از خدمات درمانی بیمارستانی همیشه با صرف هزینه زیاد و مشکلات روحی و عاطفی همراه است همچنین همانطور که گفتیم خرید دستگاه زردی نوزاد نیست نه عاقلانه است و نه مقرون به صرفه. اما اجاره دستگاه زردی شکن نوزاد راهی است که در مدت زمانی اندک و با صرف هزینه ای ناچیز به شما امکان درمان سریع را بدون جدا شدن از وی می دهد. پس با اجاره دستگاه زردی شکن نوزاد همواره در کنار نوزادتان بمانید و درمان وی را ادامه دهید.

اجاره دستگاه زردی شکن نوزاد توسط ما

در  اجاره دستگاه زردی شکن نوزاد  همراه به فکر نگرانی های شما مشتریان و والدین عزیز در زمینه امور مالی و هزینه ها هستیم.  تا کنون مشتریان زیادی از جمله والدین نوزادان مبتلا به زردی، بیمارستانها و پزشکانی خدمات ما را تجربه نموده اند  و همه گواه این مدعا هستند.

عدم توانایی مالی نباید مانع از درمان بیماری شود و یا آن را به تعویق بیندازد. این امر  برای نوزادان از حساسیت بیشتری برخوردار است زیرا مشکلات عدیده ای در آینده به دلیل عدم درمان به موقع بیماری برای آنها  وجود می آید.  ایمن زردی تولید کننده انواع دستگاه های فتوتراپی است همچنین در زمینه واردات انواع دستگاه زردی نوزاد مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا دارای تخصص است. همانطور که می دانیم درمان در بیمارستان و یا خرید دستگاه زردی نوزاد هزینه زیادی را نیاز دارد بنابراین  اجاره دستگاه زردی شکن نوزاد می تواند منجر به کاهش هزینه های درمان شود. اجاره دستگاه زردی شکن نوزاد منطقی و مقرون به صرفه است  زیرا که دستگاه زردی نوزاد پس از درمان زردی به درد والدین نمی خورد و زردی نیز عارضه ای بی بازگشت است. پس می توان با اجاره دستگاه زردی شکن نوزاد در هزینه های درمان صرفه جویی کرد.

تا آنجایی که بتوان درمان زردی را در منزل ادامه داد نیازی نیست درمان را در بیمارستان دنبال کنیم و هزینه اضافی برای آن پرداخت کنیم. توجه به شرایط روحی مادر به دلیل جدایی از نوزاد نیز بسیار مهم است. با اجاره دستگاه زردی شکن نوزاد در منزل به راحتی می توان مراقب نوزاد بود بدون اینکه مادر از او جدا شود و یا نگران بیماری های عفونی رایج در بیمارستان باشد.

اجاره دستگاه زردی شکن نوزاد در انواع مختلف

تفاوت دستگاه های زردی نوزاد در

  • اندازه دستگاه
  • تعداد لامپ ها
  • کارایی
  • نوع لامپ فتوتراپی

و سایر مشخصات می باشد.

اما اساس کار و الگوی آنها همگی یکسان است. شرکت ایمن زردی در زمینه  تولید دستگاههای زردی نوزاد شامل

  • دستگاه های ۴، ۶ و ۸ لامپه
  • دستگاه فتوتراپی با لامپ LED
  • دستگاه فتوتراپی دوگانه
  • دستگاه فتوتراپی بدون نیاز به چشم بند

می شود.

این دستگاه ها می تواند کلیه نیازها برای درمان زردی نوزاد را پوشش دهد.

برای اطلاع بیشتر از  خدمات اجاره دستگاه زردی شکن نوزاد, استعلام قیمت ها , اطلاع از مشخصات دستگاه ها و سایر سوالات خود کافیست با ما در تماس باشید.

اجاره دستگاه زردی شکن نوزاد  یک درمان قطعی برای درمان  زردی نوزاد  طبق تجربیات ما در طول سال ها خدمت می باشد.

 

  • Hits: 1412

تماس با ایمن زردی

ایمن زردی در شبکه های اجتماعی

سازگار با

گجت
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ایمن زردی می باشد