• خانه
  • اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد و پیشگیری و درمان کرنیکتروس نوزادی

پیشگیری و درمان کرنیکتروس نوزادی

اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در درمان بیماری های مرتبط با افزایش بیلی روبین به کار می رود. یک کاهنده سریع و مناسب برای بیلی روبین روش فتوتراپی است و از آنجا که روش فتوتراپی را در خانه نیز می توان انجام داد روش اجاره دستگاه فتوتراپی می تواند کاهش چشمگیری نیز در هزینه درمان ایجاد نماید. توصیه ای که ما به شما در شرکت ایمن زردی می کنیم این است یک دستگاه فتوتراپی را در منزل خود برای درمان زردی نوزادتان اجاره نمایید با این کار می توانید زردی نوزاد خود را درمان کنید در حالی که نوزادتان را در آغوش دارید و هرگز از او جدا نمی شوید. اجاره دستگاه درمان زردی باعث می شود نوزاد از توجه و محبت شما در روزهای نخستین زندگی اش بی بهره نماند و زندگی خود را با گذراندن در دستگاه های بیمارستانی شروع نماید.

خود شما نیز زمانی که نوزادتان در خانه و در کنار شما باشد آرامش خاطر بیشتری دارید و می توانید به صورت تمام وقت مراقبت از نوزاد را انجام دهید و یا آن را با همسرتان تقسیم کنید. به این ترتیب شما با اجاره دستگاه درمان زردی در منزل می توانید به تمامی کارهایی که باید انجام دهید رسیدگی کنید در عین حال مراقب نوزاد نو رسیده عزیزتان نیز باشید.

کافیست از اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد ایمن زردی استفاده نمایید.

 

 

 

کرنیکتروس چیست

کرنیکتروس یا Kernicterus یک عارضه نادر اما جدی از زردی درمان نشده در نوزادان است. این عارضه ناشی از اضافه شدن بیش از حد بیلی روبین است که باعث رسوب این سموم به مغز یا سیستم عصبی مرکزی نوزاد می شود.

در نوزادان تازه متولد شده با میزان بالایی از بیلیروبین در خون (hyperbilirubinaemia)، بیلی روبین می تواند از لایه نازک بافت مغز و خون (مانع خونی مغز) عبور کند. با این اتفاق بیلی روبین می تواند به مغز و نخاع آسیب برساند که می تواند تهدید بزرگی برای زندگی و سلامتی نوزاد باشد.

آسیب مغزی ناشی از سطح بالایی از بیلی روبین، آنسفالوپاتی بیلی روبین نیز نامیده می شود.

کودک شما ممکن است در معرض خطر ابتلا به کرنیکتروس قرار داشته باشد اگر :

کودک دارای سطح بیلی روبین بالایی در خون باشد
سطح بیلی روبین در خون کودک به سرعت در حال افزایش است
بدن نوزاد به هیچ کدام از روشهای درمانی برای کاهش بیلی روبین پاسخ نمی دهد
البته Kernicterus اکنون بسیار نادر است و از هر 100،000 کودک یک کودک به آن مبتلا می شود.

علائم اولیه کرونیکتروس در نوزادان عبارتند از:

آگاهی از جهان اطرافشان کاهش پیدا می کند 

برای مثال، آنها ممکن است هیچ واکنشی نشان ندهند هنگامی که شما دستان خود را در مقابل صورت نوزادتان قرار می دهید، عضلات نوزاد نیز ممکن است به کاملا سست و شل باشد درست مانند یک عروسک پارچه ای!!!

تغذیه ضعیف

همانطور که کرونیکتروس پیشرفت می کند،

علائم اضافی شامل مواردی مثل تشنج (تنفس) و انقباض گردن یا ستون فقرات در نوزاد بروز پیدا می کند.

درمان کرنیکتروس شامل استفاده از روش تعویض خون است

که در درمان زردی نوزاد استفاده می شود.

اگر آسیب مغزی شدید قبل از درمان زردی نوزادان  اتفاق بیفتد،

این عارضه می تواند در کودک مشکلات جدی و دائمی ایجاد کند،

مانند:
فلج مغزی – یک بیماری که بر حرکت اعضای بدن و هماهنگی در حرکت و رفتار کودک تاثیر می گذارد
افت شنوایی – که می تواند به صورت خفیف تا شدید باشد
مشکلات یادگیری

چرخش غیرمستقیم اعضای مختلف بدن نوزادان

مشکلات مربوط به حرکات طبیعی چشم

افرادی که تحت تأثیر کرونیکتروس قرار دارند تمایل دارند نگاهی به سمت بالا و یا از سمتی به سمت دیگر و نه به صورت مستقیم داشته باشند.

تضعیف مینای دندان ها نیز از دیگر عوارض کرنیکتروس است.

پیشگیری از کرنیکتروس با اجاره دستگاه درمان زردی

این عارضه ای است که به دلیل عدم درمان به موقع زردی نوزاد بروز پیدا می کند.

در حالی که درمان زردی نوزاد در مراحل ابتدایی آن بسیار ساده و آسان است

و شما به راحتی می توانید با اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در خانه زردی نوزاد را درمان و برطرف نمایید و اجازه پیش روی به آن را ندهید. در صورت مشاهده هر گونه علائم زردی بهتر است آن ها را با پزشک متخصص در میان بگذارید تا پزشک بنا به تشخیص خود روشهای درمان زردی را به شما پیشنهاد نماید. البته ناگفته نماند که روش فتوتراپی یک روش بسیار مناسب برای درمان هر گونه زردی است و شما می توانید با اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در منزل در مراحل اولیه زردی، نوزاد خود را درمان نمایید.

اجاره دستگاه درمان زردی و نحوه آن

شما می توانید درخواست خود مبنی بر اجاره دستگاه درمان زردی نوزادتان را با ما در شرکت ایمن زردی در میان بگذارید. توصیه می کنیم هر گونه علائم زردی در نوزاد خود را جدی بگیرید زیرا درمان در مراحل اولیه به سادگی با روش اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد انجام می شود. همچنین روش اجاره دستگاه درمان زردی بسیار ساده و به صرفه است و از سایر روشهای درمان همچون تعویض خون که یک روش تهاجمی و باعث آزار نوزاد می شود نیز امن تر است. امکان کاهش بیلی روبین در روزهای ابتدایی بسیار ساده تر است

و تنها توسط اجاره دستگاه درمان زردی در منزل یا بیمارستان انجام می شود.

شما می توانید برای اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد با ما در تماس باشید.

اجاره دستگاه درمان زردی با بهترین سرویس دهی

یک سرویس بسیار عالی برای درمان زردی نوزاد شامل اجاره دستگاه درمان زردی به همراه یک عدد شورت ضد زردی و یک عدد چشم بند مخصوص فتوتراپی مخصوص فتوتراپی برای پیشگیری از اثرات اشعه های مضر روی چشم ها و دستگاه تناسلی نوزاد است. همچنین اجاره دستگاه درمان زردی با نصب و تست رایگان همراه است و ایمن زردی در تمامی ساعاتی که با اجاره دستگاه درمان زردی به مراقبت از نوزاد مشغول هستید آماده ارائه مشاوره تخصصی می باشد.

ما تمامی نیازهای شما و نوزادتان را با اجاره دستگاه درمان زردی با کیفیت و استاندارد برطرف می کنیم.

  • Hits: 1651

امتیاز

امتیاز: 100% - 1 votes

تماس با ایمن زردی

ایمن زردی در شبکه های اجتماعی

سازگار با

گجت
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ایمن زردی می باشد