• خانه
  • بیماری زردی نوزاد و انتخاب روشی مطمئن در درمان زردی نوزاد

بیماری زردی نوزاد و انتخاب روشی مطمئن در درمان زردی نوزاد

بیماری زردی به زرد شدن رنگ پوست و سفیدی چشم نوزاد گفته می شود.

زمانی که بیلی روبین در خون نوزاد به بیشتر از حد مجاز آن برسد بیماری زردی رخ می دهد. تجمع بیلی روبین زیر پوست نوزاد باعث زرد شدن رنگ آن می شود. اگر بخواهیم نگاهی دقیق تر به زردی داشته باشیم باید بگوییم زردی به خودی خود یک بیماری نیست بلکه تنها یک علامت است.

زردی در واقع نشان دهنده زیاد بودن میزان بیلی روبین در خون می باشد.

بیماری زردی و روش های درمان آن

بیماری زردی نوزاد را می توان براحتی با دستگاه زردی نوزاد درمان کرد.

دستگاه زردی نوزاد یا دستگاه فتوتراپی دارای یک محفظه برای قرار دادن نوزاد می باشد

در این دستگاه ها از لامپ های خاصی برای تابش نور استفاده می شود.

لامپ های به کار رفته در دستگاه درمان بیماری زردی نوزاد دارای طول موج های خاصی می باشد با تابش نور به بدن نوزاد زردی نوزاد در مدت زمانی کوتاه برطرف شود. روش کار دستگاه زردی نوزاد تنظیم میزان بیلی روبین خون در بدن نوزاد می باشد. این دستگاه ها بر پایه روش های فتوتراپی یا نور درمانی کار می کنند. طیف نور مرئی از جمله نور آبی در گستره 460 تا 490 نانومتر برای روشهای درمان بیماری زردی بسیار مطلوب است. بسته به میزان زردی در نوزاد روش های درمان نیز متفاوت می باشد. ممکن است درجه زردی بالا باشد که در این صورت از درمان های سخت تر و نور های با طول موج کوتاه تر استفاده شود.

 

 

 

اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد یک روش بسیار مناسب و که هزینه برای برطرف کردن بیماری زردی نوزاد است.

خرید دستگاه زردی نوزاد بدلیل اینکه پس از درمان بیماری زردی یا یرقان ، دیگر نیازی به آن نیست، چندان منطقی و عاقلانه به نظر نمی رسد. اما اجاره دستگاه زردی نوزاد روشی است که همه می توانند براحتی از پس هزینه آن بر آیند. همچنین این روش کاملا عاقلانه است زیرا زردی بیماری است که پس از درمان بازگشت نمی کند بنابراین پس از درمان کامل دیگر نیازی به دستگاه زردی نوزاد نیست. با اجاره دستگاه زردی نوزاد می توانید نوزاد خود را بدون هیچگونه هزینه اضافه درمان کنید

علاوه بر آن از خدمات اجاره دهنده مانند

  • خدمات نصب دستگاه درمان زردی نوزاد
  • آموزش استفاده از دستگاه فتوتراپی
  •  خدمات جمع آوری آن
  • پشتیبانی شبانه روزی
  • تست زردی با بیلی چک بدون خونگیری
  • ارائه دستگاه فتوتراپی متناسب با نوع زردی

بهره مند شوید.
اگر نوزاد شما مبتلا به بیماری زردی شده و شما نیاز به اجاره دستگاه زردی نوزاد دارید، با ما تماس بگیرید.  ما مفتخریم که با تجربه سالها سرویس دهی به هموطنان عزیز در زمینه اجاره دستگاه زردی نوزاد و همچنین در اختیار داشتن بهترین دستگاه های موجود،  بهترین سرویس دهی ممکن در زمینه اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد و دستگاه ضد زردی نوزاد را به هموطنان گرامی ارائه می دهیم.

هم اکنون با ما تماس بگیرید و کلیه مراحل اجاره دستگاه زردی نوزاد دلبند خود را به ما بسپارید تا در کوتاهترین زمان،دستگاه مناسب درمان بیماری زردی نوزادتان را از ما دریافت نمایید.  اجاره دستگاه زردی نوزاد در شرکت ما بر اساس میزان زردی نوزاد شما انجام می شود. پس از مشخص شدن درجه زردی نوزاد نوع دستگاه فتوتراپی که جهت اجاره عرضه می شود مشخص می گردد. مشاوره های لازم در خصوص درمان بیماری زردی را از ما بخواهید.

  • Hits: 1379

تماس با ایمن زردی

ایمن زردی در شبکه های اجتماعی

سازگار با

گجت
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ایمن زردی می باشد