• خانه
  • اجاره دستگاه زردی نوزاد و مقایسه هزینه روشهای درمان زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد و مقایسه هزینه روشهای درمان زردی نوزاد

اجاره دستگاه ضد زردی نوزاد ، راهی مقرون‌به‌صرفه برای درمان نوزاد شماست.

یکی از خطراتی که نوزادان را در بدو تولد تهدید می‌نماید، بیماری زردی است. این یک بیماری شایع در بین نوزادان است که به‌طور متوسط نیمی از نوزادان عادی و ۸۰ درصد از نوزادان نارس به آن مبتلا می‌شوند. زردی نوزاد درمان‌های گوناگونی دارد که برخی جزو درمان‌های سنتی محسوب می‌شود. امروزه این بیماری به‌طورمعمول توسط دستگاه‌های زردی نوزاد انجام می‌شود. ازآنجاکه این بیماری تنها یک‌بار و در همان بدو تولد برای نوزاد رخ می‌دهد و پس از درمان، دیگر نیازی به دستگاه زردی نوزاد نیست، اجاره دستگاه زردی نوزاد گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‎تر از خرید دستگاه زردی نوزاد است. با اجاره دستگاه ضد زردی نوزاد می‌توان بدون پرداخت هزینه اضافی، در مدت‌زمان درمان، دستگاه زردی نوزاد را در اختیار داشت و پس از درمان نوزاد، دستگاه را به دارنده باز پس فرستاد.

انواع روش‌های درمان زردی نوزادان

روش‌های مختلفی برای درمان زردی نوزادان وجود دارد.

این روش‌ها را می‌توان در چهار دسته کلی زیر قرار داد:

بستری نوزاد در بیمارستان :

در این روش نوزاد در طول مدت درمان باید در بیمارستان بستری شود.

بدیهی است که هزینه‌های این روش بسیار زیاد است همچنین احتمال ابتلا به عفونت‌های رایج بیمارستانی نیز در این روش وجود دارد. اگرچه در این روش نوزاد زیر نظر پزشکان درمان می‌شود اما به دلیل محیط نامناسب بیمارستان برای نوزاد و جدایی مادر از نوزاد مشکلات زیادی برای مادر و نوزاد به وجود می‌آید.

خرید دستگاه زردی نوزاد :

با خرید دستگاه زردی نوزاد می‌توان درمان را در منزل و یا هر جای دیگری ادامه داد.

مشکل این روش هزینه هنگفت آن است همچنین با توجه به این‌که پس از درمان ازآنجاکه زردی قابل‌برگشت نیست دستگاه زردی بدون استفاده است و خرید آن تنها یک هزینه اضافی برای والدین است این روش نیز کارایی خود را از دست می‌دهد. ازاین‌جهت خرید دستگاه زردی تنها برای کلینیک‌ها , بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها قابل توجیه است.

استفاده از روش‌های سنتی :

روش‌های درمان با طب سنتی یا گیاه‌درمانی می‌تواند برای درمان زردی مؤثر باشد اما مهم است که حتماً از متخصصین در این زمینه مشاوره دریافت شود. درمان‌های سرخود در این زمینه می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی برای نوزاد شود. همچنین نوع درمان باید بر اساس درجه زردی نوزاد باشد.

البته در بسیاری از مواقع زردی نوزاد به‌اندازه‌ای شدید است که درمان‌های گیاهی پاسخگو نیستند

و حتماً باید از روش‌های مدرن پزشکی برای درمان استفاده شود.

 

 

اجاره دستگاه ضد زردی نوزاد:

اجاره دستگاه ضد زردی نوزاد بسیار کم‌هزینه و مقرون‌به‌صرفه است.

زیرا پس از اتمام مدت اجاره و پس از درمان زردی نوزاد ، دستگاه به شرکت مربوطه پس داده می‌شود. تنها اجاره‌بهای دستگاه محاسبه می‌شود که قیمت آن بسیار کمتر از هزینه خرید دستگاه فتوتراپی یا درمان‌های بیمارستانی است. اجاره دستگاه ضد زردی نوزاد خدمتی است که سال‎ها توسط ما در شرکت ایمن زردی ارائه ‌شده و امروز مفتخریم که این خدمت را با بالاترین کیفیت به والدین گرامی ارائه می‌دهیم.

پروسه اجاره دستگاه ضد زردی نوزاد شامل

  • نصب و راه‌اندازی دستگاه فتوتراپی
  • توضیحات لازم درباره استفاده و جمع‌آوری دستگاه پس از درمان
  • ارائه به‌صورت رایگان
  • تمامی عملیات تخصصی اجاره دستگاه ضد زردی نوزاد
  • مناسب‌ترین قیمت اجاره دستگاه ضد زردی نوزاد

توسط تیم مجرب ما انجام می‌پذیرد.

پس تنها کاری که لازم است شما انجام دهید این است که با ما تماس گرفته و تصمیم خود را مبنی بر اجاره دستگاه ضد زردی نوزاد به اطلاع ما برسانید. پس‌ازآن تیم باتجربه ما تمامی تمهیدات لازم برای اجاره دستگاه ضد زردی نوزاد را به شما اعمال کرده و شما در اسرع وقت یک دستگاه درمان زردی نوزاد را با مشخصات موردنیاز خود به‌صورت نصب‌شده و آماده استفاده در منزل خواهید داشت تا درمان نوزاد دلبند خود را هرچه آسان‌تر و سریع‌تر انجام دهید.

برای اجاره دستگاه ضد زردی نوزاد با ما در تماس باشید

برای اجاره دستگاه ضد زردی نوزاد و یا مشاوره درباره چندوچون اجاره دستگاه ضد و مدل‌ها و آپشن‎های مختلف دستگاه‌ها با ما در تماس باشید. ما در اجاره دستگاه ضد زردی نوزاد نوع و درجه زردی نوزادتان را مدنظر قرار می‌دهیم و بر اساس آن مدل دستگاه موردنیاز شما را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین مراحل درمان زردی نوزاد را با حمایت‌های شبانه‌روزی خود برای شما آسان‌تر می‌کنیم.

ارزان‌ترین قیمت اجاره دستگاه ضد زردی نوزاد را از ما بخواهید.

  • Hits: 1231

تماس با ایمن زردی

ایمن زردی در شبکه های اجتماعی

سازگار با

گجت
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ایمن زردی می باشد