• خانه
  • اجاره دستگاه زردی نوزاد و گارانتی ما در ایمن زردی

اجاره دستگاه زردی نوزاد و گارانتی ما در ایمن زردی

اجاره دستگاه زردی نوزاد و گارانتی آن خدمتی است که در این بحث قصد داریم از آن سخن بگوییم. اجاره دستگاه زردی نوزاد و گارانتی دستگاه فتوتراپی از مهم ترین سرویس های ما در شرکت ایمن زردی است. در مطالب گذشته به تفصیل در مورد اجاره دستگاه زردی نوزاد و زردی نوزاد و دلایل مختلفی که آن را سبب می شود سخن گفتیم. در این مقاله قصد داریم به یکی دیگر از عوامل بروز زردی در نوزادان بپردازیم و سپس برای درمان آن راهکاری قطعی، سریع و مقرون بصرفه را معرفی می نماییم.

یکی از عومل مستعد کننده زردی نوزاد شیر مادر است.

در برخی موارد زردی در نوزاد از شیر مادر نشأت  می گیرد. کم بودن شیر مادر و تغذیه ناکافی نوزاد می تواند یکی از دلایل ایجاد زردی در نوزاد باشد.  گاهی هم ترکیبات نامطلوب شیر مادر است که باعث ایجاد این عارضه می گردد. معمولاً در چنین مواردی، زردی در همان هفته اول تولد خود را نشان می دهد و تشخیص آن می تواند براحتی توسط پزشک متخصص کودکان صورت پذیرد. به طور معمول در این مورد توصیه می شود شیر خشک تا مدتی جایگزین شیر مادر شود.

اما برای درمان قطعی این نوع زردی چه باید کرد.

راهکاری که به دلیل سرعت درمان، قطعیت نتیجه و مقرون بصرفه بودن، همیشه به شما پیشنهاد می کنیم! اجاره دستگاه زردی نوزاد و گارانتی آن است.

اجاره دستگاه زردی نوزاد و گارانتی آن، سریعترین و در عین حال مطمئن ترین راهکاری است که می توان پیشنهاد کرد. با اجاره دستگاه زردی نوزاد با گارانتی آن با مبلغی اندک می توان علاوه بر استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، سرعت بالای درمان عارضه زردی نوزاد خود را ببینید. برای درمان نوزادتان نیازی نیست او را در بیمارستان بستری نمایید تنها با اجاره دستگاه زردی نوزاد و گارانتی آن در منزل خود می توانید در مدت کوتاهی زردی او را درمان نمایید.

 اجاره دستگاه زردی نوزاد و گارانتی آن

پیش از توضیح درباره  اجاره دستگاه زردی نوزاد و گارانتی آن باید این مژده را به شما بدهیم که طی سالیانی که ما مفتخر به ارائه سرویس اجاره دستگاه فتوتراپی به هموطنان گرامی خود بوده ایم هرگز نیاز به استفاده از این گارانتی نبوده و تمامی نوزادانی که تحت مراقبت ما روال درمان زردی را طی نموده اند در مدت زمان پیش بینی شده به درمان قطعی رسیده اند.  ولی با این حال برای اطمینان بیشتر والدین و آسودگی خیال ایشان ما تضمینی را معرفی کرده ایم که مبنی بر آن، در صورت عدم حصول نتیجه در مدت زمان مقرر، شرکت ما با تمدید رایگان مدت در اختیار داشتن دستگاه زردی نوزاد برای ده روز و حتی در صورت نیاز به تعویض دستگاه فتوتراپی، تمهیدات درمانی خود را شدیدتر نموده تا نتیجه مطلوب حاصل آید.

تمامی خدمات اجاره دستگاه زردی نوزاد و گارانتی آن بصورت رایگان و در کمترین زمان ممکن به هموطنان گرامی ارائه خواهد شد. پس با آسودگی خیال، سفارش اجاره دستگاه زردی نوزاد و گارانتی آن  را برای ما ارسال نمایید. در کنار استفاده از یک دستگاه با کیفیت، از

  • گارانتی اجاره دستگاه فتوتراپی
  • خدمات نصب و جمع آوری
  • آموزش نحوه عملکرد دستگاه فتوتراپی
  • پاسخ گویی شبانه روزی

و …

بطور رایگان بهره مند شوید.

اطلاعات بیشتر در مورد اجاره دستگاه زردی نوزاد و گارانتی آن

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره دستگاه زردی نوزاد و گارانتی آن با ما تماس بگیرید.

پرسشهای خود را در این زمینه با متخصصین ما مطرح فرمایید.

جهت استعلام قیمت نیز با ما در تماس باشید.

ما مفتخر و خوشحالیم که می توانیم به حل مشکل زردی فرزندان ایران زمین کمک کنیم! بابت اجاره دستگاه زردی نوزاد و گارانتی آن هزینه بسیار مناسبی دریافت می شود. همچنین مجوزهای لازم در خصوص خدمات شرکت و اجاره دستگاه زردی نوزاد و گارانتی آن از وزارت بهداشت دریافت شده است.

 

 

  • Hits: 1607

تماس با ایمن زردی

ایمن زردی در شبکه های اجتماعی

سازگار با

گجت
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ایمن زردی می باشد