• خانه
  • چه زمانی زردی خطرناک است؟

چه زمانی زردی خطرناک است؟

اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی نوزاد به کار می رود.

دستگاه های فتوتراپی انواع مختلفی دارد و در درمان زردی های با درجات مختلف استفاده می شود.

برای مادرانی که به تازگی زایمان کرده اند سلامت نوزاد اهمیت زیادی دارد. زمانی که این مادر متوجه می شود که نوزادش به زردی مبتلا شده است ممکن است برایش بسیار دلهره آور باشد. اولین نکته در خصوص زردی برای مادران میزان خطرناک بودن آن برای نوزاد است. همچنین روشهای درمان زردی نوزاد نیز برای یک مادر بسیار مهم است. سوالاتی از قبیل اینکه آیا زردی سلامت نوزاد مرا به خطر می اندازد؟ و یا روش درمان زردی نوزادم چیست می تواند در ذهن هر مادری شکل بگیرد. خانم های باردار و خانم هایی که قصد بارداری دارند نیز می توانند این گونه سوالات را مطرح نمایند. اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی را می توان بهترین و موثرترین روش درمان دانست. در ابتدا زردی نوزاد را بررسی کرده و سپس در مورد اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی بیشتر بدانیم.

زردی به چه علت به وجود می آید؟

زردي از تخريب بخشي از گلبول‌هاي قرمز در نوزاد به‌وجود مي‌آيد و ضايعات باقيمانده از گلبول‌هاي قرمز به بيلي‌روبين كه عامل ايجاد كننده زردي در نوزاد به‌شمار مي‌رود، تبدیل می‌شود. زردي به دو شكل در نوزاد مشاهده مي‌شود:

زردي محلول در آب: در اين نوع زردي همان‌طوركه از نامش پيداست، بيلی روبين محلول در آب است و چون محلول است، كبد آن را از طريق ادرار كردن دفع مي‌كند.

زردي غيرمحلول در آب: در نوع دوم زردي، بيلي‌روبين محلول در آب نيست و از راه ادرار كردن دفع نمي‌شود و در بدن باقي مي‌ماند، در صورتي‌كه درمان آغاز نشود و ميزان بيلي‌روبين بيش از حد شود، در مغز نوزاد رسوب كرده و عقب‌ماندگي ذهني نوزاد را همراه دارد.

نشانه های زردی نوزاد

اثرات زردی برای اولین بار روی چشم ها مشخص می شود به صورتی که سفیدی چشم به زردی می گراید. با افزایش زردی گونه ها و صورت نیز زرد می شود. در زردی های شدید تر

  • چشم ها
  • صورت
  • گردن
  • سینه
  • شکم
  •  پاها

درگیر می شود. هرچه زردی به سمت پایین بدن نوزاد پیش برود نشان دهنده زردی بیشتر است. مدفوع و ادرار نوزادان مبتلا به زردی با بچه‌هاي ديگر هيچ فرقي ندارد و نمي‌توان تشخيص از روي ادرار يا مدفوع را ملاك قرار داد، آزمايش خون بهترين راه است. تقریبا می توان گفت که همه نوزادان با درجاتی از زردی متولد می شوند. زردی در بیشتر نوزادان در روزهای ابتدایی تولد خود را نشان می دهد. در روزهای سوم و چهارم میزان زردی افزایش می یابد و در روزهای هفتم و هشتم به اوج خود می رسد. به جز در مواردي چون بيماري فاويسم كه در پسران بيش از دختران است و با زردي همراه بوده و سبب ليز شدن گلبول‌هاي قرمز مي‌شود، دختر و پسر از نظر ميزان ابتلا به زردي و خطر احتمالي هيچ تفاوتی با هم ندارند.

 

 

 

حد خطرناک زردی چیست؟

حد خطرناك بودن زردي در نوزاد بستگي به

  • سن
  • وزن
  • نارس يا به‌ موقع دنيا آمدن
  • مشکلات تنفسی

او دارد.

اما در کل ميزان بيلي‌روبين نوزاد بين 17 تا 20 خطرناك است، چون احتمال رسوب در مغز وجود دارد و با رسوب بيلي‌روبين، نوزاد دچار عقب‌ماندگي ذهني مي‌شود. نوزاداني كه بيلي‌روبين بالايي دارند، بايد زيرنظر متخصص باشند و زود به‌ زود مورد بررسي قرار بگيرند. البته احتمال اينكه زردي نوزاد بالاي عدد 20 شود بسيار كم است و از هر 100 بچه‌اي كه به‌دنيا مي‌آيد، تنها ممكن است چهار يا پنج کودک با بيلي‌روبين بالاي 20 درگير شوند.

باید ها و نباید های تغذیه ای در  بروز زردی

تغذیه مادر در دوران بارداری و شیردهی در بروز زردی بسیار تاثیرگذار است. زیرا غذایی که مادر مصرف می کند در شیر او ترشح می شود و از این طریق وارد بدن نوزاد می شود.

  • عدم استفاده از غذاهای دیرهضم
  • عدم استفاده از ادويه‌ها و به‌خصوص ادويه‌هاي تند چون فلفل که منجر به التهاب يا تخريب سلول‌هاي كبدي می شود
  •  عدم استفاده از تمام ادويه‌هاي تند و سوزاننده

اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی و کاهش زردی

  1. استفاده از ترنجبین
  2.  استفاده از روشهای فتوتراپی و اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی نوزاد
  3. استفاده از عرق کاسنی و شستشوی نوزاد با آن
  4. فراورده های شیرخشت
  5. استفاده از شیر خشک به جای شیر مادر

از روش های کاهش زردی است.

اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی درمان را بر اساس شیوه های نوردرمانی در منزل ادامه می دهد.

اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی به صورت قطعی

اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی از خدماتی است که شرکت ایمن زردی جهت درمان زردی ارائه می کند. معتقدیم که اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی و استفاده از دستگاه های فتوتراپی استاندارد می تواند درمان قطعی زردی نوزاد را در پی داشته باشد. برای اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی تنها کافیست تماس بگیرید. اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی هزینه های درمان را نیز کاهش می دهد و به شما اجاره می دهد تا در منزل خود درمان را ادامه دهید و نیازی نیست نوزادتان در بیمارستان بستری شود.

همچنین اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی بسیار موثرتر از درمان با لامپ مهتابی است. و خطرات لامپ مهتابی را نیز ندارد. اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی در منزل از سه تا هفت روز طول می کشد. کلیه مراحل اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی زیر نظر پزشک متخصص انجام می شود. برای اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی تماس بگیرید.

درمان با لامپ مهتابی یا اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی

لامپ مهتابی به کاهش طول درمان کمک می کند اما لامپ های مهتابی خطراتی همچون

  • شکستگی و آسیب دیدن نوزاد
  • گرمازدگی
  • تنگی نفس
  • اتلاف زمان در صورت انتخاب نادرست لامپ و پایان طول عمر آن

را در پی دارد که در اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی این خطرات وجود ندارد.

توصیه ما به شما اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی در منزل است. بهترین و قطعی ترین روش درمان استفاه از روشهای فتوتراپی است که با اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی انجام می شود.

از دیگر مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی قابل حمل بودن دستگاه است. به راحتی می توانید دستگاه را باز و بسته کنید و آن را با خودتان حمل نمایید. این دستگاه در یک کیف کوچک جای می گیرد. اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی درمان را در منزل و بدون دغدغه و هیاهوی بیمارستان انجام می دهد.

با اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی آرامش خاطر خود را از درمان زردی نوزادتان به دست آورید.

خدمات ایمن زردی در اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی به صورت شبانه روزی است.

 

  • Hits: 1711

تماس با ایمن زردی

ایمن زردی در شبکه های اجتماعی

سازگار با

گجت
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ایمن زردی می باشد