• خانه
  • اجاره دستگاه زردی نوزاد و ایده ساخت این دستگاه

اجاره دستگاه زردی نوزاد و ایده ساخت این دستگاه

اجاره دستگاه زردی نوزاد خانگی امروزه متداو‎ل‎ترین راهکار درمان زردی نوزاد بطرزی کاملاً مقرون بصرفه، راحت و مطمئن است.

بسیاری از نوزادان در بدو تولد خود با مسأله زردی مواجه می شوند.

زردی بدو تولد نوزاد یک بیماری نیست.

زردی در واقع علامت تجمع بیش از حد بیلی روبین در خون نوزاد است.

اجاره دستگاه زردی نوزاد خانگی

با اجاره دستگاه زردی نوزاد خانگی والدین می توانند علاوه بر استفاده از خدمات و دستگاههای حرفه ای مختص به این مسأله، بصورت چشمگیری در هزینه و زمان درمان زردی نوزادشان صرفه جویی کنند.  از روش های درمان زردی که به ذهن می رسد شامل

  • خرید دستگاه زردی نوزاد
  • بستری کردن وی در بیمارستان
  • اجاره دستگاه زردی نوزاد خانگی
  • روش های سنتی درمان زردی

می باشد.

که اولی باعث هدر رفتن پول والدین شده و راه حل دوم نیز علاوه بر ایجاد هزینه های بالا، باعث دور بودن نوزاد از والدین می شود که این در بسیاری موارد از نظر روحی به والدین فشار وارد می کند. روش های سنتی نیز همیشه راه گشا نیست و باعث اتلاف وقت می شود.  پس با اجاره دستگاه زردی نوزاد خانگی والدین می توانند علاوه بر نگه داشتن نوزاد دلبند خود در خانه، در هزینه های اضافه صرفه جویی کرده و علاوه بر آن از خدمات، مشاوره و راهنمایی های دست اندرکاران این فن بهره مند شوند. سالها تجربه در امر درمان زردی نوزاد و اجاره دستگاه زردی نوزاد خانگی به والدین محترم و همچنین گردآوری تیمی متخصص و مجرب و دستگاههای با کیفیت آمادگی خدمت رسانی به هموطنان عزیز را به ما در  شرکت ایمن زردی خدمات درمان زردی داده است. برای اجاره دستگاه زردی نوزاد خانگی و یا اطلاع از هزینه ها، چند و چون پروسه سفارش و اجاره دستگاه زردی نوزاد خانگی با ما در تماس باشید.

ما با افتخار برای هرگونه راهنمایی و کمک به شما و نوزاد گرامیتان آماده خدمتگذاری هستیم.

 

ایده ساخت دستگاههای درمان زردی نوزاد

دستگاههای درمان زردی نوزاد یا فتوتراپی دستگاههایی هستند که با تابش طول موجی خاص از نور به نوزاد، زردی او را درمان کرده و در مدت کوتاهی اثرات ناشی از افزایش بیلی روبین را بکلی از بین می برد. این دستگاهها که از ایده قدیمی استفاده از نور فلورسنت یا مهتابی نشأت گرفته است، امروزه با تکنولوژی های سطح بالا و استانداردهایی بسیار بالاتر از دستگاهها و روشهای قدیمی تولید شده و راحتی استفاده، تسریع نتیجه و مزایای دیگری را به ارمغان آورده است. ما با در اختیار داشتن جدیدترین و با کیفیت ترین دستگاههای درمان زردی نوزاد آماده هرگونه خدمت رسانی به متقاضیان گرامی هستیم. پس در صورت تمایل به اجاره دستگاه زردی نوزاد خانگی و یا کسب اطلاع بیشتر در این باره با ما تماس بگیرید.

شرکت ما در طول مدت اجاره دستگاه زردی نوزاد خانگی جهت درمان زردی با شما همراه است و به شما در این زمینه مشاوره های لازم را خواهد داد. خدمات ما تنها به اجاره دستگاه زردی نوزاد خانگی ختم نمی شود. ما شما والدین عزیز را در تمام مراحل یاری می کنیم و حمایت خود را به صورت تلفنی یا حضوری از شما به عمل خواهیم آورد. بنابراین در صورتی که نوزاد دلبند شما دچار زردی شده است اصلا نگران درمان و هزینه های آن نباشید. تنها برای اجاره دستگاه زردی نوزاد خانگی با ما تماس بگیرید و مراحل کار درمان را به ما بسپارید.

ما مناسب ترین هزینه اجاره دستگاه زردی نوزاد خانگی را از شما دریافت می کنیم.

 

  • Hits: 2168

تماس با ایمن زردی

ایمن زردی در شبکه های اجتماعی

سازگار با

گجت
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ایمن زردی می باشد