• خانه
  • اجاره دستگاه زردی نوزادان و زردی ناشی از کم کاری تیروئید در نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزادان و زردی ناشی از کم کاری تیروئید در نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزادان برای درمان زردی در منزل استفاده می شود.
فتوتراپی راهی است که با آن می توان زردی نوزاد را به هر علتی که باشد درمان کرد. فتوتراپی را می توان به صورت خانگی یا بیمارستانی انجام داد. روش فتوتراپی خانگی با اجاره دستگاه زردی نوزادان انجام می شود. زردی علت های زیادی دارد و برای درمان زردی با هر علت ودلیل می توان از اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل استفاده کرد. به شرط آنکه پزشک متخصص این اجازه را به ما بدهد. یکی از علت های زردی نوزاد ناشی از کم کاری تیروئید است در این مقاله قصد داریم در مورد کم کاری تیروئید و زردی ناشی از آن و روش درمان آن که همان اجاره دستگاه زردی نوزادان است صحبت نماییم.

 

 

 

علل و علائم کم کاری تیروئید

این نوع زردی به علت کاهش هورمون تیروئید در بدن نوزاد به وجود می آید.
غده تیروئید هورمونی ترشح می کند که کار آن کنترل فرایند رشد است. اما در برخی مواقع کم کاری غده تیروئید باعث می شود که این هورمون به اندازه کافی ترشح نشود و این اختلال در دختران دو برابر پسران است. شایع ترین علت کم کاری تیروئید در زمان تولد است نوزادانی که با این اختلال به دنیا می آیند هیچ نشانه ای ندارند و کاملا طبیعی به نظر می رسند. اگر درجه کاهش هورمون تیروئید بالا باشد در هفته اول نشانه های آن بروز پیدا می کند اما اگر میزان این کاهش خفیف باشد ممکن است تا چند ماه بروز این نشانه ها به تعویق بیفتد.
وزن و قد این نوزادان طبیعی است اما ممکن است دو سر آنها کمی از حد طبیعی بزرگتر باشد.

از مهم ترین نشانه های کاهش هورمون تیرئید در نوزادان زردی طولانی مدت است. طول کشیدن زردی نوزاد یکی از نشانه های مهم کم کاری تیروئید است.

  • اشتهای کم
  • ضعف و بی حالی
  • گریه با صدای بلند
  • خوابیدن زیاد

از نشانه های دیگر این بیماری در نوزادان است.
همچنین اختلالات تنفسی اعم از

  • حملات تنگی نفس
  • قطع تنفس
  • تنفس صدادار

و کیپ شدن بینی
هم ممکن است در این نوزادان ظاهر شود.
از علائم و نشانه های دیگر این بیماری می توان به

  • یبوست سخت
  • فتخ نافی
  • و شکم بزرگ
  • درجه حرارت پایین
  • پوست سرد و رنگ تغییر یافته

اشاره نمود که ممکن است در مبتلایان به کم کاری مادرزادی تیروئید مشاهده شود.

زردی نوزاد مهم ترین نشانه کم کاری تیروئید

همانطور که گفتیم زردی نوزاد یکی از مهم ترین و اولین نشانه هایی است که از کم کاری تیروئید ناشی می شود. زمانی که با نشانه های این بیماری مواجه شویم بهتر است هر چه سریعتر به پزشک متخصص مراجعه کنیم اگر مشکل از کم کاری تیروئید باشد که با دادن داروهایی این کم کاری جبران می شود و با درمان آن زردی نوزاد نیز برطرف خواهد شد. اگر زردی نوزاد با درمان تیروئید درمان نشود می توان با استفاده از دستگاه زردی نوزاد این مشکل را حل کرد. اجاره دستگاه زردی نوزاد راهی است که برای حل این مشکل به شما پیشنهاد می شود.

زردی در نوزادان مبتلا به کم کاری تیروئید معمولا طول می کشد.

و خیلی سریع درمان نمی شود

تا زمانی که مشکل تیروئید برطرف شود زردی نیز به درمان پاسخ خواهد داد.

از این رو توصیه می شود در نوزادانی که برای درمان زردی مراجعه می نمایند با هر میزان زردی اگر زردی به هفته دوم کشیده است آزمایشی برای تشخیص کم کاری تیروئید انجام شود. علت زردی برای پزشک بسیار مهم است. زیرا همانطور که گفتیم زردی خود بیماری نیست اما نشان از وجود بیماری در نوزاد دارد و با افزایش زردی می توان گفت که مشکلی در بدن نوزاد وجود دارد که تنها یکی از این مشکلات کم کاری تیروئید است.

درمان زردی نوزاد

زردی علت های مختلفی دارد.

اما نکته مهم این است که صرف از نظر از علت زردی برای درمان زودهنگام اقدام شود.

روش مناسب درمان زردی دستگاه فتوتراپی است. فتوتراپی روشی است که به کاهش سریع زردی منجر می شود و در مدت زمان کوتاهی می تواند زردی را در نوزاد برطرف نماید. اما برای درمان زردی تنها روش درمان مهم نیست بلکه باید به بیماری زمینه که زردی از آن ناشی می شود نیز توجه داشته باشیم. دستگاه زردی نوزاد دستگاهی است که با تابش نور می تواند زردی را کنترل نماید. نوع دستگاه زردی نوزاد در روش درمان نیز بسیار مهم است.

اجاره دستگاه زردی نوزادان

اگر به دنبال راهی برای درمان زردی نوزاد هستید و هزینه بستری در بیمارستان را ندارید روش اجاره دستگاه زردی نوزادان روشی بسیار مناسب برای  شماست. با اجاره دستگاه زردی نوزادان علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها در زمان درمان نیز صرفه جویی خواهید کرد زیرا نیازی نیست مدام در حال رفت و آمد به بیمارستان باشید. همچنین کاهش نگرانی های ناشی از بستری در بیمارستان و جدایی از نوزاد از دیگر مزایای اجاره دستگاه زردی نوزادان در منزل است. با اجاره دستگاه زردی نوزادان خیال تان از بابت درمان زردی نوزادتان آسوده خواهد شد.

اجاره دستگاه زردی نوزادان از شرکت ایمن زردی

ایمن زردی در زمینه اجاره دستگاه زردی نوزادان تخصص دارد.

مهم ترین و پرطرفدارترین سرویس در شرکت ایمن زردی اجاره دستگاه زردی نوزادان است.

این شرکت تولید انواع دستگاه زردی نوزاد را بر عهده دارد و از میان مجموعه بزرگی از انواع دستگاه فتوتراپی اقدام به اجاره دستگاه زردی نوزادان می نماید.  قیمت مناسب اجاره دستگاه زردی نوزادان از دیگر برتری های این شرکت است و مزیت مهم ایمن زردی در اجاره دستگاه زردی نوزادان ارائه گارانتی معتبر است. گارانتی اجاره دستگاه زردی نوزادان به شما اطمینان می دهد که تنها سه روزبرای اجاره دستگاه زردی نوزادان زمان نیاز دارید و پس از سه روز نوزاد شما کاملا درمان می شود و شما نیازی نیست مدت زمان اجاره دستگاه زردی نوزادان را تمدید نمایید. اما اگر پس از این سه روز نوزاد شما همچنان دچار زردی بود مدت زمان اجاره دستگاه زردی نوزادان به صورت رایگان تا ده روز تمدید می شود.

برای اجاره دستگاه زردی نوزادان از ایمن زردی تماس بگیرید.

  • Hits: 1929

تماس با ایمن زردی

ایمن زردی در شبکه های اجتماعی

سازگار با

گجت
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ایمن زردی می باشد