• خانه
  • اجاره دستگاه زردی نوزاد به همراه شورت و چشم بند ضد نور

اجاره دستگاه زردی نوزاد به همراه شورت و چشم بند ضد نور

اجاره دستگاه زردی نوزاد به همراه شورت و چشم بند ضد نور راه حل قطعی، علمی و سریعی است که همواره آنرا به والدین گرامی پیشنهاد کرده ایم. والدین با اجاره دستگاه زردی نوزاد به همراه شورت و چشم بند ضد نور می توانند علاوه بر در اختیار داشتن آخرین تکنولوژی روز دنیا برای رفع مشکل خود از خدمات کامل و با کیفیتی از جانب ما برخوردار شوند که باعث می شود زردی نوزاد دلبندشان به آسانترین و سریعترین نحو ممکن درمان شود.

اجاره دستگاه زردی نوزاد به همراه شورت و چشم بند ضد نور

زردی نوزاد عارضه ای است که در روزهای ابتدایی پس از تولد نوزاد رخ می دهد و علت های مختلفی دارد.

ناسازگاریهای خون

شیر مادر

از دلایل زردی در نوزادان است.

در ادامه بیشتر به این مطلب می پردازیم.

افزایش بیلی روبین عاملی است که در بروز زردی موثر است. بیلی روبین یک ماده شیمیایی است که ناشی از شکسته شدن و اسیب دیدن گلوبول های قرمز خون می باشد. درمان زردی نوزاد روشهای مختلفی اعم از گیاهان دارویی , درمان های دارویی , نوردرمانی و تعویض خون دارد.  اجاره دستگاه زردی نوزاد به همراه شورت و چشم بند ضد نور می تواند گزینه ای عالی برای درمان زردی ناشی از  ناسازگاری های خون و یا دلایل دیگر باشد. اجاره دستگاه زردی نوزاد به همراه شورت و چشم بند ضد نور و دستگاه های فتوتراپی بر پایه نوردرمانی در درمان زردی به کار می رود.

زردی ناشی از ناسازگاری در خون

در برخی موارد عدم تطابق و وجود ناسازگاری در خون مادر و نوزاد می تواند باعث بروز زردی در نوزاد شود.

بطور معمول، اگر گروه خونی نوزادانی که مادران آنها گروه خونی O دارند، A یا B باشد، احتمال زردی افزایش می یابد. البته این اتفاق در تمامی موارد منطبق، اتفاق نمی افتد بلکه درصد بروز زردی را افزایش می دهد. زردی ناشی از ناسازگاری خونی یک زردی شدید است و نیاز به بستری و درمان دارد. در صورتیکه با این نوع زردی برخورد دارید، حتماً با متخصصین ما تماس بگیرید تا شما را در مورد نحوه درمان و چند و چون راهکار بی نقص ما که اجاره دستگاه زردی نوزاد به همراه شورت ضد نور و چشم بند ضد نور است راهنمایی کنند. همچنین در موارد دیده شده که اختلاف RH مادر و نوزاد باعث بروز زردی شده است. توضیح اینکه اگر RH مادر که فاکتوری موجود در گلبول قرمز وی می باشد، منفی بوده و RH نوزاد مثبت باشد، باز احتمال ایجاد زردی در نوزاد افزایش می یابد. امروزه با تزریق آمپولی با نام روگام از بروز این مشکل در حاملگی بعدی جلوگیری می شود ولی برای درمان مشکل کنونی می توانید به اجاره دستگاه زردی نوزاد به همراه شورت و چشم بند ضد نور که راه حلی ارزان، سریع، مطمئن و تضمین شده است بیاندیشید!

دستگاه های فتوتراپی انواع مختلفی دارند که برای زردیهای با درجات مختلف به کار می روند بنابراین با هر نوع درجه و میزان زردی می توانید نسبت به اجاره دستگاه زردی نوزاد به همراه شورت و چشم بند ضد نور اقدام نمایید. اجاره دستگاه زردی نوزاد به همراه شورت و چشم بند ضد نور متناسب با نوع زردی نوزاد شما انجام می شود.

خدمات جانبی سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد به همراه شورت و چشم بند ضد نور

ما همواره علاوه بر گسترش کمی و حوزه فعالیت خود در خدمت رسانی به هموطنان گرامی، به کیفیت و تکامل خدمات خود نیز اندیشیده ایم. متخصصین ما خود را موظف می دانند که سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد به همراه شورت و چشم بند ضد نور را بطریقی به متقاضیان ارائه کنند که هم مشکل ایشان بدون زحمت و خطا حل شود و هم آسودگی خیال ایشان تأمین گردد.

بهمین منظور زمانیکه سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد به همراه شورت و چشم بند ضد نور ارائه می شود،

خدمات جانبی اجاره دستگاه زردی نوزاد به همراه شورت و چشم بند ضد نور:

  •  نصب و راه اندازی دستگاه
  • آموزش نحوه استفاده از دستگاه
  • شورت ضد نور آنتی باکتریال
  • چشم بند ضد نور آنتی باکتریال
  • خدمات در حین دوره درمان
  • پشتیبانی 24 ساعته و شبانه روزی
  • مشاوره رایگان اجاره دستگاه زردی نوزاد به همراه شورت و چشم بند ضد نور
  • حمایت تلفنی و حضوری
  • خدمات پس از طی دوره درمانی
  • جمع آوری دستگاه فتوتراپی

همگی بطور رایگان برای والدین عزیز انجام می شود.

جهت اجاره دستگاه زردی نوزاد به همراه شورت و چشم بند ضد نور با ما تماس بگیرید.

 

 

  • Hits: 1556

تماس با ایمن زردی

ایمن زردی در شبکه های اجتماعی

سازگار با

گجت
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ایمن زردی می باشد