• خانه
  • روشهای پیشگیری از زردی

اجاره دستگاه ضد زردی و روشهای پیشگیری از آن

اجاره دستگاه ضد زردی روشی است که این روز ها برای درمان زردی نوزاد بسیار رواج پیدا کرده است.

از مهم ترین دلایل رواج اجاره دستگاه ضد زردی نوزاد در منزل هزینه پایین آن نسبت به بستری در بیمارستان است. همچنین قطعیت در درمان  زردی از دیگر مزیت های اجاره دستگاه ضد زردی در منزل است. همچنین برتری هایی که روش اجاره دستگاه ضد زردی در منزل نسبت به بستری در بیمارستان دارد باعث می شود تا والدین به جای بستری کردن نوزاد خود در بیمارستان درمان را در منزل با اجاره دستگاه ضد زردی ادامه دهند.

اجاره دستگاه ضد زردی و مزیت های آن

از مهم ترین مزیت هایی که اجاره دستگاه ضد زردی نسبت به بستری در بیمارستان دارد این است که دیگر نیازی نیست نوزاد و مادر از هم جدا بمانند این امر می تواند مشکلات عاطفی و نگرانی های زیادی در مادر ایجاد کند همچنین محیط های بیمارستانی اغلب مملو از انواع عفونت ها و ویروس هایی است که رایج این گونه محیط ها است این عفونت ها برای نوزادان بسیار مضر است. اجاره دستگاه ضد زردی در منزل می تواند احتمال ابتلای نوزاد به این عفونت ها به شدت کاهش دهد.

کاهش رفت و آمد و هزینه های آن از دیگر مزیت هایی است که باعث می شود نیاز به اجاره دستگاه ضد زردی نوزاد مناسب در منزل بیشتر احساس شود. دستگاه های فتوتراپی امروزه بسیار سبک , قابل حمل و قابل جمع آوری هستند . شما هر زمان که نیاز داشته باشید می توانید دستگاه را نصب و راه اندازی کنید و اگر بخواهید به میهمانی یا مسافرت بروید به راحتی می توانید دستگاه را با خود حمل کرده و در محل جدید نصب کنید و نوزاد خود را جهت درمان درون آن قرار دهید.

روش های پیشگیری از زردی نوزاد

زردی از بیماری هایی است که هم درمان آن آسان و ساده است و هم به راحتی و با چند راهکار ساده می توان از آن پیشگیری کرد :

  1. پیشگیری از زردی ناشی از ناسازگاری خونی
  2.  درمان عفونت های مادر قبل از بارداری
  3. پیشگیری از زایمان های سخت
  4.  لزوم تغذیه نوزاد با شیر مادر

تعیین گروه خونی و RH خون قبل از بارداری بسیار مهم است.

در صورتی که RH خون مادر منفی و RH کودک مثبت باشد، احتمال زردی نوزاد بیشتر است.

در این موارد تزریق آمپول «روگام» توصیه می شود که بعضی از متخصصان در 2 نوبت (سه ماه سوم حاملگی و بعد از تولد) آن را تزریق می کنند. بعضی معتقدند بعد از تولد نوزاد و به فاصله 72 ساعت باید این آمپول تزریق شود تا فرزند بعدی دچار بیماری نشود. همچنین پزشک متخصص زنان و زایمان نقش مهمی در پیشگیری از ابتلای نوزاد به زردی دارد. او با جلوگیری از زایمان های سخت می تواند به سلامت مادر و نوزاد کمک زیادی کند، زیرا در مواردی که کبودی و خون ریزی زیر پوست هنگام زایمان ایجاد شود، نوزاد در معرض خطر ابتلا به زردی قرار می گیرد. لزوم تغذیه نوزاد با شیر مادر از دیگر مواردی است که به کاهش زردی نوزاد کمک می کند و در سلامت نوزاد نیز موثر است.

جهت اجاره دستگاه ضد زردی برای درمان زردی نوزادتان با ما تماس بگیرید.

اجاره دستگاه ضد زردی یک روش کاملا مقرون به صرفه و علمی برای درمان زردی نوزاد است.

انتخاب درست دستگاه فتوتراپی در اجاره دستگاه ضد زردی را به ما بسپارید.

 

 

  • Hits: 1367

تماس با ایمن زردی

ایمن زردی در شبکه های اجتماعی

سازگار با

گجت
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ایمن زردی می باشد